Polityka Zwrotów

Nasza polisa trwa 30 lub 45 dni (zależy od przyczyny lub produktu). Jeśli minęło 30 lub 45 dni od zakupu, niestety nie możemy zaoferować zwrotu.

Aby kwalifikować się do zwrotu, wystarczy do nas napisać na kontakt@tomgac.pl

Dodatkowe przedmioty bezzwrotne:

  • Karty podarunkowe

Aby dokończyć zwrot, potrzebujemy paragonu lub dowodu zakupu.

Zwroty środków (jeśli dotyczy)
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem Cię o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu pieniędzy.
Jeśli zostaniesz zatwierdzony, zwrot zostanie przetworzony, a kredyt zostanie automatycznie zastosowany do Twojej karty kredytowej lub oryginalnej metody płatności, w ciągu określonej liczby dni.

Późne lub brakujące zwroty (jeśli dotyczy)
Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź swoje konto bankowe.
Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej, oficjalne zaksięgowanie zwrotu może zająć trochę czasu.
Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Przed zaksięgowaniem zwrotu środków często występuje pewien czas przetwarzania.
Jeśli zrobiłeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@tomgac.pl

Prezenty
Jeśli przedmiot został oznaczony jako prezent podczas zakupu i wysłany bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz kredyt na prezent w wysokości wartości Twojego zwrotu. Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu zostanie wysłany do Ciebie bon podarunkowy.

Jeśli przedmiot nie został oznaczony jako prezent w momencie zakupu lub dawca prezentu otrzymał zamówienie, które zostało ci przekazane w późniejszym terminie, wyślemy zwrot do dawcy prezentu, a on dowie się o twoim zwrocie.

W przypadku produktów wideo, jeśli kurs został przerobiony (obejrzany) przynajmniej w 40% mamy prawo nie uwzględnić Twojej prośby o zwrot.